29 Temmuz 2015 Çarşamba

HEPİMİZ KİMLİKSİZ KİMLİĞİZ ; HEPİMİZ ÇOCUĞUZ

Ruhaniliğin Tanrı ile pek ilgisi yoktur. Kilise,tapınak,kitap, resim yada heykel gibi şeylerle de ilgisi yoktur, ilahilerle de dualarla da... Bence ruhanilik sadece ve sadece benimle ilgilidir. Bir geriye bir ileriye bakıp kim olduğumu keşfetmeye çalışmamdır. Yalnız olduğumu da hiç sanmıyorum. KENDİMİ HALA ÇOCUK SAYIYORUM. ÇOCUK GİBİYİM, ÇOCUK GİBİ DAVRANIYORUM. Ruhanilik yoluna çıkan tek çocuğun ben olduğumu da düşünmüyorum. Derinlere dalabilmek güzeldir!
Ben bir insanım. Rengim şöyle, kabilemi ve kimliğimi gösteren işaretler de şunlar bunlar... Ama ben bu değilim! Bende en az sizler kadar gizemliyim. Hayatın akışı içinde oynadığımız roller çeşitli ; çocuk, ebeveyn, eş, öğrenci, öğretmen günahkar, aziz. Ama isimlerin ötesinde yüzümüzdeki rengin gerisinde paylaştığımız şey var. Tek birşey. Ben ona RUH diyorum. O benim daima yanımda taşıdığım "KİMLİKSİZ KİMLİĞİM".
YAŞINIZ KAÇ OLURSA OLSUN HEPİMİZ KİMLİKSİZ KİMLİĞE RUHA SAHİBİZ. VE HEPİMİZ SADECE ÇOCUĞUZ. ÇOCUKLUĞUNU UNUTMUŞ ÇOCUKLAR BU YÜZDEN ASLINDA HEPİMİZ SADECE HEP OYNAYACAK BİR YER ARAYAN ÇOCUKLARIZ.
https://svetlena87.wordpress.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder