29 Temmuz 2015 Çarşamba

GERÇEK YÖNETİM ŞEKLİ...

Üzgünüm ben imparator olmak istemiyorum.Bu beni ilgilendirmiyor,hükmetmek veya işgal etmek istemiyorum.Herkese yardım etmek istiyorumYahudi katolik siyah beyaz...Hepimiz birbirimize yardım etmek istiyoruz.Hiç kimseden nefret etmiyor hiç kimseyi aşağılamıyoruz.Bu dünyada herkese yer var.Hayat hür ve güzel olmalıBiz dogru yoldan cıktıkİktidar hırsı insan ruhunu zehirledi.Nefret duvarlarıı ördü bizi mutsuzluğave insan kıyımına mahkum ettihızı kesfettik ama yerimizde sayıyoruz.Makkinelesme bolluk yerine yokluk getirdiBilgimiz bizi saygısızve yobaz yaptı cok düşünüp az hissediyoruz.Makineden cok insanlığa ihtiyacımız var.Beceriden cok iyiliğe ihtiyac duyuyoruzAksi takdirde şiddet galip gelecek ve hayat yok olacak.Uçak ve radyo bizi birbirimize yaklaştırdı.Bu icatların temelinde iyilik kardeşlik ve beraberlik var.Milyonlarca kadın umutsuz cocuk şuan sesimizi duyuyor.Masum insanlara işkence yapan hapse atan bir sistemin kurbanları o insanlar.Umutsuzluğa kapılmayın.Mutsuzluğumuzun sebebi hırslı kişilerin insanlığın ilerlemesinden korkmasıdır.Nefret geçer diktatörler ölür.
HALKTAN ALDIKLARI İKTİDAR HALKA GERİ DÖNER İNSANLAR ÖLÜR HÜRRİYET ÖLMEZ.
Askerler zorbalara teslim olmayın
kendinizi koyun yerine koydurmayın.
İnsanlıktan çıkmış beyni kalbi makineleşmiş kişilere teslim olmayın.
Siz ne makine ne koyunsunuz siz insansınız.Esirlik için değil hürriyet için savaşın.Güc siz insanların elindedir
Bu gücle yasamı hür ve güzel yapın.
DEMOKRASİNİN VERDİĞİ GÜCÜ KULLANALIMBİRLİK OLUP HARİKA BİR DÜNYA YARATALIMHERKESE İŞ SAĞLAYAN,GENCLERE UMUT,YASLILARA GARANTİ VEREN BİR DÜNYAYOBAZLAR BUNU VAAT EDEREK İKTİDARI ALDILARYALAN SOYLEDİLER ZATEN ASLA SOZLERİNİ TUTMAZLARDİKTATORLER EN BÜYÜK HIRSLAR İCİN HALKI KÖLELEŞTİRİRLERDÜNYAYI KURTARALIM.HIRS KİN VE YOBAZLIĞI YÜRÜRLÜKTEN KALDIRALIMAKLIN İDARE ETTİĞİ BİR DÜNYA İCİN SAVAŞALIM

Charlie Chaplin - The Great Dictator




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder